Zajęcia fitness w SCT w Pszczynie

W 4 dużych, klimatyzowanych salach prowadzimy szeroki zakres zajęć fitness. Zróżnicowanie programów pod względem intensywności wysiłku oraz stopnia trudności, pozwoli Ci na idealne dopasowanie treningu do potrzeb, wieku i kondycji. Wszystkie zajęcia prowadzone są przez doświadczonych instruktorów i trenerów, którzy pomogą Ci szybko i w przyjemny sposób osiągnąć oczekiwane efekty.

Opis zajęć fitness Grafik Cennik


  • Agnieszka Tomasiak 22 sierpnia 2017

    Świetnie miejsce. Tenis, siłownia, fitness, squash, dobre jedzenie, pyszne lody. Polecam!

  • Urszula Roiková 24 kwietnia 2017

    Ponownie dziekujemy za bardzo milo spedzone niedzielne dopoludnie. Organizacja turnieju na medal, bardzo ciepla atmosfera juž od pierwszych kroków w recepcji, świetne jedzonko w restauracji, wyśmienite lody, mila obsluga i do tego piekne melodie. Szkoda, že nie jesteście bližej, podziwiamy wasze programy dla dzieci i doroslych. Brawa dla SCT!!!

więcej opinii


Zobacz film z zajęć:

zobacz galerię

Grafik


Duża sala

Rezerwacje tel: 781 160 170

Grafik obowiązuje od - 1 października 2018

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
9:00 FACTS (smukłe ciało)
Anna
Pilates
Anna
BPU
Dorota
Deep Work
Anna
Smukłe ciało
Anna
17:00 Fit Body + 6 Pack
Joanna
Ogólnorozwojówka

18:00 Ogólnorozwojówka Brazylijskie pośladki
Kamila B.
Ogólnorozwojówka

Body Ball
Joanna W
19:00 Ogólnorozwojówka
Step
Anna
Trening obwodowy
Anna
Step
Dorota
Pilates Basic
Anna
20:00
Taniec Towarzyski
Smukłe ciało
Dorota


Mała sala

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
8:00 Race Walker
Anna
Race Walker
Anna
Race Walker
Anna
9:00

10:00
Race Walker
Kamila B.
17:00 Race Walker
Anna
Race Walker
Anna






18:00
Race Walker
Anna
Race Walker
Anna
Race Walker
Kamila B.
Race Walker
Anna




19:00 Race Walker
Anna


Race Walker
Kamila B.
Race Walker
Joanna
20:10 Race Walker
Kamila B.

* RACE WALKER BASIC - przygotowanie do zajęć Race Walker


Sala Przemian

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
11:00 Sztuki walk - dzieci
Zbigniew Syc
15:00 Ogólnorozwojówka
15:50 BALET - dzieci
Ewa

16:30 Ogólnorozwojówka
16:50 BALET - dzieci
Ewa
17:00 Ogólnorozwojówka
18:00 BPU
Kaja
JAZZ - dzieci
Ewa
Turbo spalanie
Kaja
Ogólnorozwojówka


19:00 Trampoliny
Kaja
Taniec Towarzyski BPU
Kaja
Ogólnorozwojówka
Fit Body + 6 pack
Kamila
20:00 Boxercise
Kamila

Deep Work
Anna

Brazylijskie pośladki
Kamila
21:00
Taniec towarzyski



Sala Funkcjonalna

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
9:00




16:30 Ogólnorozwojówka
18:00 Zajęcia TRX
Anna
Stretch
Ewa

TRX Basic
Kamila
19:00

Ogólnorozwojówka
Stretching z elementami jogi
Natalia

20:00 Zdrowe plecy
Natalia
Pilates
Anna

Zdrowe plecy
Natalia

* Zajęcia TRX - zajecia w podwieszeniu

O modułach treningowych:

  • Fit Body + 6 pack
    Jeśli zależy Ci na uzyskaniu pięknej figury o subtelnie zarysowanych mięśniach, Fit Body + 6 pack to trening dla Ciebie. Ćwiczenia ukierunkowane są na kształtowanie sylwetki, spalanie, wzmacnianie sprawności, rozciąganie mięśni oraz ujędrnienie ciała w najbardziej problematycznych strefach. Zajęcia polecamy każdemu!
  • Aero Dance
    To unowocześniona wersja klasycznego treningu aerobowego. Pozwala ujędrnić ciało i poprawić kondycję. Łączy intensywny trening fitness z tańcem i zabawą. Ćwiczenia odbywają się w rytm energetyzującej muzyki. Układy choreograficzne czerpią z latino, jazzu, hip-hopu i innych stylów tanecznych.
  • Body Ball
    Zajęcia z dużymi piłkami łączą efektywny trening ogólnorozwojowy z metodami relaksacyjnymi. Ćwiczenia wzmacniają różne partie mięśniowe (nawet te rzadko używane) - bez obciążania kręgosłupa. Poprawie ulega siła, wytrzymałość, koordynacja i postawa. Ten przyjemny trening dedykowany jest absolutnie każdemu.
  • Boxercise Basic
    Przygotowanie do zajęć boxercise.
  • Boxercise
    Boxercise to trening aerobowy, który powstał na bazie treningu bokserskiego. Zawiera takie elementy, jak: walka z cieniem, trening na skakance, trening kombinacji bokserskich na tarczach, ćwiczenia na brzuch oraz treningi interwałowe i wytrzymałościowe.
  • BPU
    BPU to prawdziwy pogromca cellulitu i zbędnych kilogramów. Poprzez precyzyjnie dobrane ćwiczenia, spalana jest tkanka tłuszczowa i modelowana sylwetka. Trening zmusza do intensywnej pracy mięśnie brzucha, pośladków i ud. Podczas zajęć wykorzystywane jest często dodatkowe obciążenie (hantle, piłki, step, gumy).
  • Brzuch, pośladki, uda
    Wzmocnij mięśnie brzucha, wysmuklij uda i ujędrnij pośladki podczas specjalnie opracowanego treningu wzmacniająco-kształtującego. Podczas zajęć poprawisz także swoją kondycję i zwalczysz cellulit. Gwarantujemy, że salę opuścisz z doskonałym humorem i wysoką samooceną.
  • Buggy Gym
    Buggy Gym na zawsze zmieni Twoje spojrzenie na spacery z dzieckiem. To nowa dyscyplina, pozwalająca młodym Mamom odzyskać szczupłą sylwetkę i jędrne ciało po ciąży. Wózki pełnią rolę akcesoriów do ćwiczeń aerobowych, wzmacniających, modelujących i rozciągających. Trening jest także świetną szansą na poznanie ciekawych osób.
  • Cross Cardio
    Trening Cross Cardio skupia się na poprawie ogólnej wydolności, sprawności fizycznej, siły oraz koordynacji. Skutecznie kształtuje sylwetkę. Podczas zajęć, w atmosferze zabawy i wzajemnego wsparcia, będziesz nie raz pokonywać własne bariery i słabości. Trening polecamy osobom dorosłym - zarówno panom, jak i paniom.
  • Deep Work
    Deep Work to intensywny, a przy tym prosty trening funkcjonalny, który bazuje na idei Yin i Yang. Dynamiczne ćwiczenia nawiązują do źródeł energii: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody. Deep Work pozwala spalić tkankę tłuszczową, wyzwolić wewnętrzną siłę i pozbyć się negatywnej energii. Każdy ćwiczy we własnym tempie.
  • Easy Step
    Zajęcia na stepie przyśpieszające spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Fat Killers
    Zajęcia ogólnorozwojowe polegające na zredukowaniu tkanki tłuszczowej.
  • Fitness Mobility
    Celem programu Fitness Mobility jest poprawa mobilności ciała i zwiększenie sprawności fizycznej poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia rozciągające i rozluźniające. To trening kierowany zarówno do doświadczonych sportowców, jak i osób dopiero zaczynających swoją przygodę z wybraną dyscypliną sportu.
  • Pre Pilates
    Przygotowanie do pilatesu klasycznego.
  • Pilates
    Pilates to jeden z ulubionych treningów gwiazd, ukierunkowany na rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała oraz poprawę postawy – bez obciążania kręgosłupa. Ćwiczenia działają antystresowo i prowadzą do zwiększenia odporności organizmu. O skuteczności pilatesu decyduje technika i koncentracja, dlatego warto odbywać go pod okiem instruktora.
  • Race Walker
    Race Walker, czyli grupowy trening na profesjonalnej bieżni mechanicznej, to nowa, efektywna i bardzo przyjemna forma zajęć aerobowych, skierowana do osób w każdym wieku. Bieżnia napędzana jest wyłącznie siłą mięśni ćwiczącego. Zajęcia pozwalają utrzymać lub wzmocnić kondycję fizyczną, wysmuklić i wymodelować sylwetkę oraz spalić tkankę tłuszczową. zobacz film
  • Race Walker Basic
    Przygotowanie do zajęć Race Walker.
    Race Walker Basic to propozycja grupowego treningu na bieżni mechanicznej dla osób początkujących, które pragną rozpocząć swoją przygodę z tą nowoczesną, efektywną i niezwykle przyjemną formą zajęć aerobowych. Zajęcia dedykowane są absolutnie każdemu - bez względu na wiek i kondycję. Bieżnia napędzana jest wyłącznie siłą mięśni ćwiczącego, prowadząc do wzmocnienia wytrzymałości i pozbycia się zbędnej tkanki tłuszczowej.
  • Smukłe ciało
    Smukłe ciało to dynamiczny trening interwałowy, uwielbiany przez kobiety na całym świecie! Ćwiczenia wzmacniają ciało i wysmuklają sylwetkę. Szybkie tempo sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej, a zróżnicowany przebieg zajęć i energetyzująca muzyka zwiększają atrakcyjność treningu.
  • Step Fat Burner
    Zajęcia na stepie przyśpieszające spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Step Funkcjonalny
    Ćwiczenia wzmacniające przy użyciu stepu.
  • Step & Shape
    To unowocześniona wersja klasycznego treningu na stepie, wzbogacona o ćwiczenia wzmacniające. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacniają dolne partie ciała. Trening przebiega w atmosferze zabawy, przy energetyzującej muzyce.
  • Stretching
    Ćwiczenia rozciągająco-rozluźniające powinny kończyć każdy trening. Stretching uelastycznia i wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję stawów, pozwala utrzymać prawidłową postawę ciała, a przede wszystkim rozluźnia i relaksuje. Podczas zajęć wykorzystywane są piłki, dyski i inny sprzęt.
  • Strong Core
    Zajęcia wzmacniające korpus (brzuch, plecy, obręcz biodrowo-lędźwiowa)
  • Tabata
    Tabata to intensywny trening interwałowy, który wzmacnia wydolność organizmu, poprawia kondycję, pozwala się pozbyć zbędnych kilogramów i doskonale modeluje sylwetkę. Ćwiczysz przez 20 sekund, a przez następne 10 odpoczywasz (zajęcia obejmują 8 takich serii). Ilość powtórzeń zależy wyłącznie od Ciebie, jednak trenerzy na pewno będą Cię motywować do maksymalnego wysiłku.
  • TBC
    TBC, czyli Total Body Conditioning, to trening ogólnorozwojowy, skupiający się na poprawie kondycji, spalaniu tkanki tłuszczowej, modelowaniu sylwetki oraz wzmacnianiu różnorodnych partii mięśniowych, m.in. mięśni brzucha, grzbietu, pośladków, klatki piersiowej i rąk. Zajęciom towarzyszy energetyzująca muzyka.
  • Trampoliny
    Ćwiczenia na trampolinie łączą intensywny wysiłek ze znakomitą zabawą! Specjalnie opracowany system treningowy prowadzi do szybkiej poprawy gibkości i koordynacji, wymodelowania sylwetki oraz spalenia zbędnych kalorii. Uczestnicy korzystają z nowoczesnych, 1-osobowych, małych trampolin.
  • Trening Obwodowy
    Ćwiczenia odbywają się na ułożonych na sali stacjach w tempie określonym przez trenera – w zależności od kondycji uczestników. Zajęcia ukierunkowane są na poprawę postawy ciała, wzmocnienie kręgosłupa, pracę nad równowagą i ogólne usprawnienie działania układu ruchu.
  • Turbo Spalanie
    To intensywny trening obwodowy, nastawiony na szybkie pozbycie się zbędnych kilogramów, wymodelowanie sylwetki i poprawę sprawności fizycznej. Zajęcia bazują na różnorodnych ćwiczeniach, angażujących jednocześnie wiele partii mięśniowych. Liczba stacji oraz typy ćwiczeń zależą od liczby i poziomu zaawansowania uczestników.
  • Twerk
    Twerk to wywodzący się z Afryki styl tańca, który zafascynuje każdą kobietę i doda jej pewności siebie. Choreografie bazują na rytmicznych ruchach górnych i dolnych partii bioder - na bujaniu i potrząsaniu pośladkami. Podczas zajęć spalisz mnóstwo kalorii, wymodelujesz uda i pośladki oraz poczujesz się wyjątkowo sexy.
  • You Can Dance
    YCD to trening taneczno-fitnessowy, przebiegający w rytm energetyzującej muzyki: reggaeton, hip-hop, dancehall czy salsa. Uczestnicy zajęć poznają choreografie z różnych stron świata, poprawiają motorykę i koordynację, spalają setki kalorii, otrzymują potężny zastrzyk energii i endorfin, a przede wszystkim - uczą się tańczyć.
  • Zajęcia TRX
    Zajęcia w podwieszeniu. Zostaną uruchomione w późniejszym terminie.
    Dla użytkowników karnetu PRO, zajęcia TRX godzina 10:00.
  • Zdrowe plecy
    Zdrowe plecy to spokojny trening, ukierunkowany na wzmacnianie partii mięśniowych, które odgrywają kluczową rolę w stabilizacji kręgosłupa. Ćwiczenia stanowią profilaktykę wad i chorób układu ruchu, pozwalają pozbyć się dokuczliwego bólu pleców, zmniejszają napięcie mięśni i kształtują nawyk prawidłowej postawy.
  • Zumba
    Zumba mistrzowsko łączy fitness z zabawą. Choreografie czerpią z tańców latynoamerykańskich, aerobiku i cardio. Znajdziesz tu m.in. hip-hop, sambę, salsę, merengue, mambo, sztuki walki czy taniec brzucha. Podczas zajęć spalisz kalorie, wzmocnisz kondycję i nabierzesz mocy pozytywnej energii.
  • Zumba Kids
    Zajęcia dla dzieci Zumba Kids łączą fitness i taniec (salsa, cumbia, reggaeton, hip-hop) z grami i zabawami. Trening rozwija umiejętności taneczne, uczy koordynacji i pobudza kreatywność. W zajęciach mogą uczestniczyć dzieci w każdym wieku oraz opiekunowie – pod warunkiem, że będą bawić się razem z pociechami.

Zobacz także:

Po zajęciach fitness polecamy odpoczynek i regenerację sił w nowoczesnej saunie fińskiej, która wykonana została z wyselekcjonowanego drewna cedrowego. Po seansie, zachęcamy do schłodzenia i nawilżenia całego organizmu w "natrysku wrażeń" - w otoczeniu orzeźwiającej, miętowej mgiełki.

W Śląskim Centrum Tenisa, trening fitness staje się przyjemnym wyzwaniem i szybką drogą do uzyskania pożądanej formy.

Cennik


Fitness

Rodzaj karnetu Cena - 1 miesiącCena - 6 miesięcy
OPEN Fitness129 zł669 zł
Open Fitness + Sauna139 zł699 zł
Poranny fitness (do 12:00)69 zł-
Open Fitness PRO169 zł-
Rodzaj karnetu Cena
1 wejście 25 zł
4 wejścia 85 zł
9 wejść 109 zł
Fitness & Sauna - 9 wejść 119 zł


Pobierz cennik zajęć fitness [PDF]

Zajęcia taneczne

Zajęcia Karnet Ilość zajęć Cena
Latino Solo
Taniec towarzyski
Balet dla dzieci
Jazz dla młodzieży
miesięczny 1 / tydzień 70 zł
Kids Disco* miesięczny 1 / tydzień 70 zł
Kids Disco* miesięczny 2 / tydzień 115 zł
Kids Disco* jednorazowe wejście 20 zł

*KIDS DISCO to zajęcia dla dzieci odbywające się w klimacie zabawowo - tanecznym, z kolorowymi światłami i lustrzaną kulą dyskotekową. Dzieci bawią się przy muzyce pod opieką prowadzącej instruktorki disco dance.

Zumba Kids

Karnet Cena
Jednorazowe wejście 20 zł
Karnet miesięczny 70 zł

* Zajęcia odbywają się 1 x w tygodniu

Pobierz cennik zajęć tanecznych [PDF] Kup karnet

Formularz kontaktowy - fitness